Czy hobby musi byc drogie

Czy hobby musi byc drogie

Ustawa o opiece Affordable prezydenta Obamy stworzy basen około 33 mln konsumentów potencjalnych klientów dla firm ubezpieczeń zdrowotnych od 2022 roku Jednakże przemysł ubezpieczenia zdrowotnego przed wyzwaniem spełnienia przepisów komunikacyjnych wprowadzonych przez nową ustawę, a jednocześnie osiągnięcie i komunikacji z milionami Amerykanów o ograniczonej znajomości języka angielskiego.tarasy z drewna egzotycznego gdańsk

Ustawa o niedrogiej opieki nakazuje, że towarzystwa ubezpieczeń zdrowotnych komunikować się z konsumentami w ich języku wybór, zwłaszcza jeśli nie anglojęzycznych członkowie są częścią większej puli, która spełnia Thresh rząd uchwytów. Są Thresh-trzyma dyktować, kiedy wielkość nie anglojęzycznych populacji w danym okręgu jest wystarczająco duża, aby te informacje wymagają ubezpieczenia zdrowotnego być przedstawione w wybranym języku tej ludności.

Nowa reforma służby zdrowia nakazuje również, że komunikacja będzie jasne i łatwo zrozumiałe. W rezultacie, firmy ubezpieczeniowe muszą przestrzegać pewnych standardów i jednolitego wzoru wyglądu, języka i treści wykorzystywane w kluczowych dokumentach jak Podsumowanie korzyści i zasięg (SBC), aby uczynić je bardziej przyjazne dla konsumentów. Na przykład, normy stanowią, że SBC być „… prezentowane w kulturowo i językowo odpowiedni sposób i używa terminologii zrozumiałej dla przeciętnego planu enrollee”. Ponadto, muszą stosować jednolite definicje „standardowych warunków ubezpieczenia oraz terminów medycznych”, więc konsumenci mogą porównać ubezpieczenia zdrowotnego.

W związku z przepisami komunikacyjnych nałożonych przez ustawy Affordable Care, wiele firm ubezpieczeń zdrowotnych mają do czynienia z przepisywania ich polityki, a także uproszczenie i usprawnienie wysiłków komunikacyjnych w celu zmniejszenia dezorientacji konsumentów.
Artykuł napisany przez: